Wsparcie techniczne dla fotobudek
  • Nowy
Wsparcie techniczne dla fotobudek

Wsparcie techniczne dla fotobudek

Dostarczamy produkty do Unii Europejskiej. Aby podlegać pod stawkę 0% dla transakcji wewnątrzwspólnotowych wprowadź swój poprawny numer EU VAT

Artykuł dostępny wyłącznie na zamówienie.

W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt.

Zdalne wsparcie techniczne dla użytkowników fotobudek*.

Dla kogo jest wsparcie:

  • posiadacza fotobudki SMOVE, któremu zakończył się okres wsparcia 24/7 i chce je przedłużyć o kolejne 12 miesięcy.
  • posiadacza oprogramowania DSLR Remote PRO, który chce mieć wsparcie 24/7 (wymagane szkolenie),
  • posiadacza fotobudki dowolnej firmy z oprogramowaniem DSLR Remote Pro (wsparcie dotyczy tylko oprogramowania i wymagane jest wcześniejsze szkolenie).

Użytkownik, który zakupił wsparcie uprawniony jest do zdalnej pomocy za pośrednictwem:

  • email,
  • telefonu,
  • zdalnego pulpitu (wymagany internet).

Wsparcie ma 2 tryby działania:

  • standardowy (pytania dotyczące funkcjonalności, ustawień, szablonów wydruków**, opcji oprogramowania)
    od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00
  • awaryjny - gdy wystąpi nagła niespodziewana awaria związana z oprogramowaniem lub hardware (dla posiadaczy sprzętu marki SMOVE)
    od poniedziałku do niedzieli 24/7 - wymagany dostęp do internetu.
*  wsparcie w języku polskim
** w ramach wsparcia nie przygotowujemy szablonów wydruków za klientów

Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią Regulaminu Wsparcia 24/7

wsparcie-24-7

1 inny produkt w tej samej kategorii:

Ostatnio przeglądane