Zdalne wsparcie techniczne dla użytkowników fotobudek*.
Dla kogo jest wsparcie:
- posiadacza fotobudki SMOVE, któremu zakończył się okres wsparcia 24/7 i chce je przedłużyć o kolejne 12 miesięcy.
- posiadacza oprogramowania DSLR Remote PRO, który chce mieć wsparcie 24/7 (wymagane szkolenie),
- posiadacza fotobudki dowolnej firmy z oprogramowaniem DSLR Remote Pro (wsparcie dotyczy tylko oprogramowania i wymagane jest wcześniejsze szkolenie).
Użytkownik, który zakupił wsparcie uprawniony jest do zdalnej pomocy za pośrednictwem:
- email,
- telefonu,
- zdalnego pulpitu (wymagany internet).
Wsparcie ma 2 tryby działania:
- standardowy (pytania dotyczące funkcjonalności, ustawień, szablonów wydruków**, opcji oprogramowania)
od poniedziałku do piątku od 08:00 do 16:00
- awaryjny - gdy wystąpi nagła niespodziewana awaria związana z oprogramowaniem lub hardware (dla posiadaczy sprzętu marki SMOVE)
od poniedziałku do niedzieli 24/7 - wymagany dostęp do internetu.
* wsparcie w języku polskim
** w ramach wsparcia nie przygotowujemy szablonów wydruków za klientów
1 inny produkt w tej samej kategorii:
Pełne szkolenie z zakresu oprogramowania do fotobudki - DSLR Remote Pro.
Program szkolenia:
poznanie interface programu (gdzie są jakie funkcje),
ustawienia aparatu (jak prawidłowo dobrać...
Ostatnio przeglądane
Wygodna i łatwa w transporcie konstrukcja ścianki o wymiarach 230x230cm.
Ścianka zbudowana jest z 4 teleskopowych rurek, które rozkładają się od 1,0 do 2,5 metra. Rurki można zablokować na...
Stojak do zdalnego wyzwalacza zdjęć.
Dane techniczne stojaka:
wysokość: 105cm
szerokość: 40cm podstawa
waga: 12kg