support.png

Do każdej sprzedanej fotobudki przeprowadzamy kurs (w języku polskim) z zakresu montażu, obsługi oprogramowania, przygotowywania własnych szablonów, podstawowej obsługi aparatu i drukarki.

Szkolenie może mieć 2 formy:

  • u nas na miejscu - przy odbiorze zakupionego sprzętu,
  • w przypadku wysyłki - online z wykorzystaniem pulpitu zdalnego.

Ponadto dostarczamy drukowaną instrukcję obsługi zawierającą informację o wszystkich etapach montażu i elementach fotobudki.


Świadczymy wsparcie 24h / 7dni w tygodniu. Nigdy nie pozostawiamy naszych klientów samych z urządzeniem, nawet w trakcie trwania imprezy!

Dzięki aplikacji wsparcia zdalnego - TeamViewer możemy podłączyć się zdalnie do fotobudki i wykonać szybką interwencję.

Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem i wsparciem w języku angielskim skontaktuj się z nami.

 

Regulamin wsparcia 24/7