
Do każdej sprzedanej fotobudki przeprowadzamy kurs (w języku polskim) z zakresu montażu, obsługi oprogramowania, przygotowywania własnych szablonów, podstawowej obsługi aparatu i drukarki.
Szkolenie może mieć 2 formy:
- u nas na miejscu - przy odbiorze zakupionego sprzętu,
- w przypadku wysyłki - online z wykorzystaniem pulpitu zdalnego.
Ponadto dostarczamy drukowaną instrukcję obsługi zawierającą informację o wszystkich etapach montażu i elementach fotobudki.

Świadczymy wsparcie 24h / 7dni w tygodniu. Nigdy nie pozostawiamy naszych klientów samych z urządzeniem, nawet w trakcie trwania imprezy!
Dzięki aplikacji wsparcia zdalnego - TeamViewer możemy podłączyć się zdalnie do fotobudki i wykonać szybką interwencję.
Jeśli jesteś zainteresowany szkoleniem i wsparciem w języku angielskim skontaktuj się z nami.