§ 1 Postanowienia wstępne
- Regulamin wsparcia technicznego określa zasady i tryb świadczenia usług wparcia technicznego dla produktów oferowanych przez SMOVE Sp. z o. o. z siedzibą w Knurowie, ul. Przemysłowa 14, 44 -100 Knurów, KRS: 0000522906 (dalej SMOVE).
- Regulamin wchodzi w życie w dniu 29-03-2018r.
§ 2 Zakres udzielanego wsparcia
- W ramach wparcia technicznego SMOVE z siedzibą w Knurowie, ul. Przemysłowa 14, 44 -100 Knurów, KRS: 0000522906, udziela odpowiedzi na pytania Klientów dotyczące funkcjonalności produktów oraz pomaga rozwiązywać zgłaszane przez Klientów problemy występujące podczas ich użytkowania.
- Wsparcie techniczne świadczone jest wyłącznie w związku z korzystaniem z produktu sprzedanego przez SMOVE w ramach oferty oraz w odniesieniu do zakupionej przez Klienta wersji produktu.
- Wsparcie techniczne nie przyjmuje zgłoszeń objętych gwarancją lub rękojmią. Zgłoszenia gwarancyjne oraz wynikające z rękojmi, przyjmowane są zgodnie z postanowieniami zawartymi w zakładce „zwroty i reklamacje”.
- Uprawnionymi do korzystania ze wsparcia technicznego są wyłącznie:
- Klienci SMOVE, którzy wraz z produktem nabyli opcjonalną usługę wsparcia technicznego 24/7 na okres 12 miesięcy,
- Klienci którzy zakupili osobną usługę wsparcia technicznego 24/7 dostępną w ofercie SMOVE,
- Klienci, którzy po zakończeniu okresu świadczenia usługi, o której mowa w lit. a lub b, wykupią podczas zgłaszania problemu usługę wsparcia jednorazowego w cenie 100,00 zł brutto za każdą rozpoczęta godzinę świadczenia usługi wsparcia technicznego. W takim wypadku zapłata za usługę następować będzie na podstawie faktury wystawionej Klientowi w następnym dniu roboczym pod dniu wykonania usługi.
- Wsparcie techniczne świadczone jest począwszy od:
- dnia zakupu produktu wraz z opcjonalną usługą wsparcia technicznego 24/7,
- dnia nabycia osobnej usługi wsparcia technicznego 24/7,
- momentu wykupienia usługi wsparcia jednorazowego, o którym mowa w ust. 3 lit. c.
- Przed skorzystaniem ze wsparcia Klient, w celu podjęcia próby samodzielnego rozwiązania problemu, powinien skorzystać z otrzymanej wraz z produktem bądź dostępnej na stronie www.smove.pl instrukcji obsługi urządzenia.
§ 3 Warunki udzielenia wsparcia
- W celu sprawnej realizacji usług wsparcia SMOVE tworzy bazę danych Klientów o których mowa w § 2 ust. 3 niniejszego regulaminu, zawierającą imię i nazwisko oraz numer telefonu Klienta uprawnionego do skorzystania z usługi wsparcia technicznego.
- W celu należytej identyfikacji Klientów uprawnionych do otrzymania usługi, Klient korzystając z usługi wsparcia technicznego zobowiązany jest do posługiwania się numerem telefonu podanym przy nabywaniu usługi wsparcia i znajdującym się w bazie klientów.
- Korzystanie przez Klienta z numeru telefonu innego niż podany przy nabyciu usługi i nieznajdującego się w bazie danych SMOVE skutkować będzie brakiem realizacji wsparcia.
- SMOVE nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje związane z podaniem przez Klienta nieprawdziwych lub nieprawidłowych danych.
- W razie zmiany przez Klienta uprzednio wpisanego do bazy danych numeru telefonu, Klient uprawniony jest do żądania jego aktualizacji. W tym celu powinien skontaktować się ze SMOVE pod adresem email: kontakt@smove.pl podając imię i nazwisko, stary numer telefony i numer aktualny.
§ 4 Zasady udzielania wsparcia
- Wsparcie techniczne udzielane jest zdalnie 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę 365 dni w roku pod numerem tel. +48 510 494 767 lub +48 730 964 757. Wyłączone jest udzielanie wsparcia w siedzibie Klienta.
- Klient zobowiązany jest podczas dokonywania zgłoszenia problemu do podania danych obejmujących model i numer seryjny produktu oraz miesiąc i rok jego zakupu.
- Czas poświęcony na obsługę przedstawionego przez Klienta zagadnienia technicznego określany jest przez pracownika działu technicznego SMOVE.
- Narzędzia i sposoby realizowania wsparcia, w szczególności sposoby rozwiązania problemu, dobierane są wyłącznie przez SMOVE w zależności od oceny zgłaszanego zagadnienia. Klient nie jest uprawniony do domagania się realizacji wsparcia technicznego w wybrany przez siebie sposób lub w wybranej przez siebie formie.
- Klient może zostać zobowiązany do podania adresu e-mail do kontaktu lub do instalacji oraz uruchomienia aplikacji TeamViewer, przy zapewnieniu stabilnego połączenia internetowego, w celu pełniejszej realizacji usługi wsparcia, z wykorzystaniem zdalnego pulpitu.
- Klient zobowiązany jest podawać rzetelnie i zgodnie z prawdą dane związane ze zgłaszanym problemem. SMOVE nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie konsekwencje związane z podaniem przez Klienta w zamówieniu nieprawdziwych lub nieprawidłowych danych.
- Klient, który nie korzysta osobiście ze wsparcia technicznego, obowiązany jest do wyznaczenia do kontaktów z serwisem wsparcia technicznego osoby odpowiedzialnej posiadającej wystarczającą wiedzę techniczną dotyczącą zarówno użytkowanego sprzętu jak i oprogramowania, aby możliwa był efektywna komunikacja z konsultantem serwisu wsparcia technicznego.
- Usługą wsparcia technicznego nie są objęte:
- szkolenia z zakresu obsługi produktu,
- zmiany funkcjonalności produktu,
- rozszerzenia funkcji oprogramowania lub dokonywanie w nim zmian na życzenie użytkownika,
- wprowadzanie zmian lub modyfikacji w siedzibie Klienta,
- doradztwo niezwiązane z funkcjonowaniem produktu w szczególności prawne i podatkowe, jak również związane z prowadzoną przez Klienta działalnością gospodarczą.
§ 5 Warunki techniczne
- Skorzystanie ze wsparcia technicznego SMOVE przez Klienta nie wiąże się z poniesieniem dodatkowych opłat, z zastrzeżeniem przypadku wskazanego w § 2 ust. 3 lit. c, z wyjątkiem poniesienia przez Klienta kosztów telekomunikacyjnych. W tym zakresie Klient ponosi opłaty za połączenia telefoniczne ustalone przez swojego operatora sieciowego.
- Kontakt z Klientem odbywa się z wykorzystaniem usług powszechnie udostępnianych przez zewnętrznych operatorów sieciowych. W związku z tym SMOVE nie zapewnia, że dostęp do oferowanych środków łączności będzie nieprzerwany i nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w łączności telefonicznej lub elektronicznej spowodowane przyczynami niezależnymi lub przyczynami, których nie można uniknąć bez poniesienia dodatkowych kosztów. W szczególności dotyczy to przerw i zakłóceń w prawidłowym działaniu zewnętrznych połączeń i urządzeń telekomunikacyjnych.
§ 6 Ograniczenia
- Udzielenie Klientowi wsparcia technicznego:
- nie stanowi potwierdzenia jakiejkolwiek odpowiedzialności (bądź zaciągnięcia zobowiązania przez) SMOVE względem Klienta za sprzedane mu produkty, w szczególności nie stanowi choćby pośredniego potwierdzenia jakiejkolwiek jego wady czy usterki,
- nie skutkuje powstaniem żadnych uprawnień względem SMOVE ani osób trzecich, w szczególności nie stanowi gwarancji czy innej formy zapewnienia, że przedstawione w ramach wsparcia technicznego zalecenie doprowadzi do rozwiązania zagadnienia technicznego w sposób odpowiadający oczekiwaniom Klienta, ani też nie stanowi przyjęcia notyfikacji wady lub zgłoszenia reklamacyjnego (roszczenia wynikającego z rękojmi bądź gwarancji) dotyczących produktu.
- Usługi świadczone w zakresie wsparcia technicznego stanowią umowę starannego działania w określonych niniejszym regulaminem granicach i nie są umową zapewniającą osiągnięcie jakiegokolwiek rezultatu. W szczególności SMOVE nie gwarantuje, że wsparcie techniczne będzie spełniać wymagania lub oczekiwania Klienta.
- SMOVE nie ponosi wobec Klienta lub osób trzecich odpowiedzialności za uszkodzenia, zniszczenia, straty, utracone korzyści lub nieosiągnięte zyski bądź inne spodziewane korzyści, ew. koszty wykonania napraw lub dokonania innych czynności o podobnym charakterze bądź za jakiekolwiek inne szkody czy inne niekorzystne następstwa pozostające w związku z zastosowaniem się do udzielanych w ramach wparcia zaleceń, których wykorzystywanie odbywa się wyłącznie na zasadzie dobrowolności. Powyższe dotyczy odpowiednio braku odpowiedzialności SMOVE za przerwy w świadczeniu usługi wsparcia technicznego.
- SMOVE ma prawo odmówić udzielania wsparcia technicznego lub odstąpić od udzielania wsparcia technicznego, w szczególności gdy:
- Klient nie dostarcza informacji, które zostały uznane przez SMOVE za niezbędne dla realizacji wsparcia,
- dalsze postępowanie (zalecenie) w kontekście przedstawionego zagadnienia technicznego zostało już wskazane, bądź stało się w ocenie SMOVE bezprzedmiotowe lub bezcelowe,
- Klient narusza postanowienia niniejszego regulaminu.
§ 7 Poufność
- Wsparcie techniczne świadczone na rzecz Klienta ma charakter poufny.
- Wykorzystywanie wiedzy specjalistycznej uzyskanej w ramach wsparcia dopuszczalne jest wyłącznie w zakresie związanym z indywidualnym użytkowaniem tego produktu przez Klienta.
- Zabronione jest czerpanie przez Klienta jakichkolwiek korzyści związanych z dalszym wykorzystaniem choćby części tej wiedzy, w tym udostępnianej na rzecz osób trzecich, z zastrzeżeniem, że ograniczenie to nie dotyczy uzasadnionych interesem Klienta czynności ściśle związanych z prowadzonymi przez niego projektami realizowanymi z wykorzystaniem produktu, o ile nie pozostaje to w sprzeczności z interesami SMOVE.
§ 8 Przetwarzanie danych osobowych
- Klient w celu realizacji usług wsparcia technicznego wyraża zgodę na przetwarzanie przez SMOVE jego danych osobowych takich jak: imię i nazwisko, numer telefonu, adres IP/MAC oraz adres e-mail. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust 1 pkt b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO) (Dz.U.UE.L.2016.119.1).
- Przetwarzanie danych następować będzie w celu realizacji wsparcia technicznego do dnia obowiązywania usługi zgodnie z wybranym przez Klienta pakietem, a po jego zakończeniu przez okres niezbędny do prawnie uzasadnionego dochodzenia roszczeń, zabezpieczenia praw SMOVE lub wykonania obowiązków nałożonych przez przepisy prawa.
- Dane osobowe Zleceniobiorcy przetwarzane będą osobiście przez SMOVE z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w odpowiednich przepisach. Niezależnie od tego odbiorcami danych mogą być podmioty za pomocą bądź za pośrednictwem których SMOVE realizuje cele, o których mowa w ust. 2.
- Klient posiada prawo dostępu do swoich danych przekazanych w ramach usługi wsparcia technicznego, do ich poprawiania, żądania ich sprostowania, o ile są nieprawidłowe, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia swoich danych. Ponadto Klient ma prawo do wniesienia skargi do odpowiedniego organu nadzorczego.
§ 9 Zmiana regulaminu / Postanowienia końcowe
- SMOVE uprawniony jest do jednostronnej zmiany niniejszego regulaminu.
- Każda zmiana niniejszego regulaminu opatrzona jest datą jej wejścia w życie, co następuje z chwilą jej opublikowania na stronie internetowej SMOVE. Zmiany regulaminu stosuje się do usług wsparcia realizowanych po dniu ich wejścia w życie. Zmiany regulaminu nie odnoszą skutku w odniesieniu do usług świadczonych przed ich wejściem w życie.
- Prawem właściwym dla wszystkich stosunków prawnych wynikających z niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
§ 10 Załączniki
Regulamin wsparcia
technicznego